Followers

18 Mac 2011

bangsat penyamonnnn!!

2 la entry aku kali nie...
aku x paham la...bnyk keja leh wat,mnyamun gak yg depa pilih..haishh...mnda nie jd mlm td..kt umah sewa aku..huhu
mlm 2 aku,amcher,efun,shim tdo lewat..dlm kul 3 cmtu..pstu bla bngon pagi,tgok2 pintu dpn x brkunci..
pastu tiba2 efun ngamok sbb wallet dia ilang...aku ngn dia susah pyh cari merata tmpat..tp x jmpa gak...hmmm,pelik2..pastu aku siap2 p kelas..lpas blik dr kelas,dia ajak aku g wat report polis...aku ikot ja..
lpas wat repot,duit kering..haha...jem tros..xtau nk wat pa..
pastu efun ada idea..dia g pnjam duit kt dak junior..haha....geniuss..pastu tros tembak g kpala batas jmpa shim untuk pnjam duit yg lg bnyk...lpas g pnjm duit,kami pon brpecah...pakat blik kg msing2..
masa kt kg ptg td,shim kol aku...dia gtau PS2 ilang gak...aishhh..mmg pelik gilaaaa...
tros trpikir yg ada org pecah masok umah mlm td..tp musykil gak...bila dorg masok???? kami tdo kul 3.30 pg,pastu bngon kul 7 pg..dlm msa 3 jam stgah je dorg wat keja dejeyyy nie..
tp nk wat cmna...mnda ada jd...g MAMposs la ko pnyamonnnnn!!
hiasan smata2..haha..tp dia ttp PENYAMONNN!!!

Tiada ulasan:

PSP Komuniti Blogger

PSP Komuniti Blogger