Followers

19 Mei 2011

kunjungan ke gym yg brdekatan..hahaha

caya x aku g gym? bwahahhaa..msti x caya..tp mmg realiti laa aku p gym..da dua hari da..
adoyaiii..saket bdn2..tp xpa,usaha tgga kejayaan..aku bkn nk jd body builder tp aku cuma nk dptkn bentuk ckit ja bdn aku nie..kalo x,nmpak mcm nangka ja..hehe..
gym yg aku p nie kt mrsm transkrian..maen cemey ja..xkna bayaq..xmau lg cmtu?? hahaha...
yg maen gym skali ngn aku ada la dlm 7 org..aku,badot(kezen),manap(kwn),wan rahim(kwn gak),budin(kwn kg),rashid(kwn),anuar(kezen)..
suma nmpak mcm semangat gilaa..hahaha..

gym kami..haha

not pregnant ar..lalalala

promo kasot kot..hmmmm

syiok ka?

ringan sgt..aku pon naik baloq da..haihh

eleehh,stakat besi nie,smbil menguap pon leh laa

hiyagrhhh

aku setaiii

steady bro..bdn ketol2 da 2

caon,tolong aku weh..besi nie berat lg dr aku

camni ye..angkat slow2

sy ensem..lalallaa..fewit

hmmpppp...nk trcirit

Tiada ulasan:

PSP Komuniti Blogger

PSP Komuniti Blogger