Followers

10 Ogo 2011

seluar oh seluar~

assalamualaikummmmm~

salamm satu malaysia dan salam ramadhan..(mcm pa g tulih cmni)

hahaaha..aku nk cerita psal aku..diri aku...semalam aku g la pekan(PARIT BUNTAQ)..
abeh ja keja,aku tros lajak ke pekan dlu dgn tujuan nk g beli suar jeans..
tp kna sggah bank dlu la...cocok duit ( fuhh,lemah btoi tgok baki dlm bank nie.. )
pastu aku pon smpai la kt kedai 2..org pggil kedai jam besaq sbb ada menara jam besar btoi2 dpn kedai 2..
aku pon masok la kedai 2..belek pnya belek,trjmpa la shelai sluaq jeans nie..kaler grey..season baq hg..haha..aku berkenan la..tnya saiz,aku gtau la saiz aku,30..emmmm,ok..aku jujur..saiz pggang aku 33..puas ati?
brbalik kpda cerita td,tokey 2 pon amek la suaq saiz 33 pstu tros bgkus dlm plastik sbb rmai gila org..xsmpat da..tpa ku smpat gak tawaq2 harga..dr rm70,dpt la rm45..ok ar 2..
aku pon balik dngn semangatnya..hahaha..( sbb nk try suaq baru.... )
smpai ja kt umah,aku teros londeh suaq jeans usang aku 2 pstu teros sarongkn suaq baru..
OMG!! aku jemm..suaq 2 saiz 33 tp kaki aku pon x muat masok..wadehell?????
pastu baru aku tau yg suaq 2 mmg saiz 33 tp jenis ultra-skinny...mangkaq pnya tokey..bukan nk gtau dlu..
pstu aku kelam kabut lompat atas moto scoot mak aku..dngan pkai boxer ja,aku teros p pekan balik sbb nk tukaq suaq..wakakakakka..da dkt nk smpai kedai 2 baru aku sedaq aku pkai boxer ja..xpa la..aku pecut gak..
da smpai,aku p kt tokey 2 pastu kata "tokey,x celuih laa...xdak ka saiz besaq sikit? tp patern nie gak.."
dia pon cari laa..pastu bila da jmpa,dia teroih bgkus plastik itam..aku pon x syak pa2...smpai ja kt umah,aku di spoilkn skali lg..suaq 2 patern laen tp dkt2 nk sma gak..saiz 36 dia bg kt aku...dasyattt...mcm karong guni da..
aku ptus asa..aku bg kt adik aku suaq 2..

pastuuu....
aku baru ja lepas p beli sluaq len..haha..levis siam...beli kt member mak aku..wakaka..mak aku support..
ok la 2 dr pkai karong guni 2..haha
sebijik cmni la patern yg aku beli tp jadi karong guni..rugi gilaa~


kesimpulannya: try dlu sebelom rembat~

Tiada ulasan:

PSP Komuniti Blogger

PSP Komuniti Blogger