Followers

28 Sep 2011

Laki2 VS Pompuan

Assalamualaikum..

td time wat keja,on9 la kejap..saja merayau kat Gugel..pastu terjumpa la satu artikel nie..dia kata perbezaan laki dengan pompuan...
kadang2 terpikir gak la..memang banyak perbezaan..dari segi sikap,perangai,pastu macam2 lagi la..
kat bwah nie ada senaraikan sikit perbezaan..situasi dia ialah time keluar date..^_^

1 ) Siap-siap
Pompuan
: mandi,tu pon dekat setengah jam..pastu mekap..
: pakai bedak,liptik,ailainer,maskara,temulawak,deodorant,segala macam lagi la..
: pastu nak pilih tudung,baju,seluar..pehhh...nak kena bagi macthing baru la puas hati..

Laki2
: mandi ala kadar je..pakai deodorant,spray perfume ckit,tarok gel atas rambut,siappp....
: baju tshirt pe2 pon leh..suar jeans semalam..setel..

2 ) Makan
Pompuan
: makan mekdi,kepsi,pizahat,nando,kenirojer,anw,donut,mcm2 lagi..

Laki2
: makan nasik bujang,nasik kuah tarok atas,roti canai..chill~

3 ) Tengok Wayang
Pompuan
: kompom nak tengok cita melayu cinta2..tangkap leleh dalam wayang..
: Popcorn ngan ayer pepsi..

Laki2
: suka tengok cita lawan2,perang2..guwa suka tengok cita katon..layan...
: popcorn ngn ayer pow Cik Wife ja..hoho

4 ) Shopping
Pompuan
: butik,kompom..

Laki2
: Ropewalk bagan ja ( sapa2 dok penang tau la..hehe ) 
: uptown
: kadang2 ja butik..hehe



so,2 la serba sikit pasal perbezaan laki dan pompuan..
(aku pon xtau betoi ka dak apa yang aku tulih nie..aku main hentam ja..hehe..jangan marah aku lak..tak baik wooo)

Wassalamm~

4 ulasan:

budakijaupendek berkata...

tak dinafikan perempuan cerewet.
eheks!

shahrul ™ berkata...

tengokkkkkk..wakil pompuan da ngaku..haha..terbuktiiiiii

Yasmin ♥ berkata...

Ehh . terasa your aweks tawukk . HAHAHA :D

Lelaki ni simple je, pompuan kompleks sikit :)

Btw, sy tak layan pun cite cinte2 nie . Katon semestinye layannn ! Haha :D

shahrul ™ berkata...

haha..bukan nk wat terasa atau x...berdasarkan pemerhatian la..

PSP Komuniti Blogger

PSP Komuniti Blogger