Followers

6 Sep 2011

mengantok baq hg~


mkn budokkk....huarghhhh

hiyarghhhh...pagi yg amat mengantok...serr btoi...dok trsengguk2 ja nie..bos pon usha len mcm je..hahaha...aku pon cuak la..ciss btol...awat la mngantok terok sgt pagi nie xtau...nk kata tidoq lewat,dak pon..tidoq kul 2 ja...lalalala
haishhh...pastu xleh tahan aku pon p toilet..basuh muka...dlm msa sejam,dkt spuloh kali aku ulang alik basuh muka..smpaikan muka aku licin berseri tnpa bintik2 hitam dan cela...lihat lah wajahku,licin kn? ZZzzz..erk,dah2..melalut lak..pastu aku search pakcik Google untuk cari solution hilangkan mngantok..aku try sebahagian..trnyata berkesan..
nie diantara sebahagian tips2 hilangkan mngantok : 

1. basoh muka...hat nie kompom..tp brgantung kpada diri masing2 gak..haha

2. tampaq,lempang,tempeleng,muka sendiri smpai rasa nk teriak...hat nie lg berkesan..td da cuba da...pedih kott

3.hantuk kepala kt dinding kuat2..kalo leh smpai brdarah pon xpa sbb mengantok td akan hilang serta merta..

4.kalo dlm opis,mnda nie leh wat..lari ulang alik dlm opis...terbaek...tp jgn smpai staff2 len punggai kasot kt ampa..haha

5. layan lagu..bukan lagu slow2,jiwang,rock jiwang 2..lyn lagu yg fast beat..mcm lagu heavy metal,hardcore..haha...aku lyn hardcore td...terbaek...pecah kepala...
6. mkn cekelat....kalo leh cekelat yg berangin mcm mint..ok gak cara nie..

7. amek tuala,sapu tgn atau tisu pastu basahkan...pastu bila rasa mngantok,lap muka guna tisu 2.....brkesan~

8. tips trakhir ialah,TIDOQ! kalo da mngntok sgt,toksah tahan..tidoq teroih...kalo kt opis,jgn wat cara nie lak..jemm nnti..haha

lek lu bai...zzZZ

huarghh..pe kejadahnya suma ini..lapaq tomyam lak..

Tiada ulasan:

PSP Komuniti Blogger

PSP Komuniti Blogger