Followers

19 Sep 2011

Monday || The laziest day ever ~

assalammualaikum~

isnin,hari yg aku memang tak suka..hari yg dibenci..tetapi,dia mai jugak..kenapa??
setiap hari isnin,tidoqku diganggu oleh jam loceng enset aku yg aku sendiri set..pkui 6 pagi ! !
dengan malaihnya,aku bangon..mata still terpejam..

mandi halai balai,sambil mata trpejam..menguap,jangan tanya la..berpuluh kali da menguap..da la malam tadi tidoq lewat..rasa2 dalam pkui 2 kot baru leh tidoq..aku pon tak tau knapa tak boleh tidoq..

pastu,time nak p keja lak..adoyai..baloq liat..

hakikatnya,nak x nak,kita kena jugak tempuh hari nie..sebab hari isnin,x cuti..nk update blog nie pon rasa malaih..hehe

bak kata motivasi dari Kartunis Ubi : 


Motivasi pagi Isnin - "Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes."

Maksudnya, jika ingin mengkritik seseorang pastikan kita berada jauh sebatu supaya kita selamat daripada penampar jepunnya dan dapat juga kelepet kasutnya. Oleh itu pastikan orang yang ingin dikritik itu memiliki kasut yang mahal-mahal sahaja. Jika selipar pastikan ia bukan Crocs tiruan.Semoga kita semua akan lebih produktif dan ceria!

pss,pa kaitan cerita aku ngn kata2 motivasi 2? erkk

Tiada ulasan:

PSP Komuniti Blogger

PSP Komuniti Blogger