Followers

6 Okt 2011

i love the way u are~

Assalamualaikum~

Selamat pagi kameh..
semalam dapat gaji...ada la duit cikit..

bila da ada duit,pa lg..setting motor laaa..

errr,aku bukan mat rempit@mat rempit jahat@peragut@samseng jalanan...
aku MatMot ( mat yang suka naik moto..tapi bukan mat rempit )

aku g beli carburator baru untuk moto aku..aku pakai Wave 125 punya carburator..
terbang gak la duit aku dlm rm150 camtu..haihhh.. -.-"

nie la benda yang da ranapkan duit aku..haihh

mana tahan wehh..bila naik highway,pakcik2 tua naik moto yamaha sukan pon leh potong aku..bayangkannnn...Moto YAMAHA SUKAN org tua leh potong EX5 org muda...arghhhh,sorok muka dalam poket la camni..
..kalo orang muda umur lingkungan aku tak pa la jugak..nie PakCik TUA!

motor keramat..zzZZ

zzzZZZZzz..

aku tekad nak kuar duit buat moto bagi laju sikit 
( bukan tujuan nak race haram pa jadah tu )
nak bagi sedap naik highway ja..

haa,nie lagi satu tabiat orang kita..bila dorg tengok orang muda naik moto 
( selalunya moto panas macam  EX5 , RXZ , 125Z , cup petak .. )
 dorg akan kata "mat rempit nie laa..haihhhh...dok bawak moto laju2..
nak mampoih awai ka? "

abeh tu,suma yang naik moto tu mat rempit laa ? ?
kemonnn laaaaa...bukan suma camtu...
termasuk aku laaa...aku bukan mat rempit tapi ada pakcik tu kata aku mat rempit..caitt...
aku tak suka wat mak aku nanges..

so,kesimpulannya...tajuk entry tak ada kaitan ngan entry aku kali nie..
kakakakaka..amek kauuuu~

wassalamm~


p/s : Steve Jobs da mati pagi td..abeh la Apple..haha

8 ulasan:

azizul berkata...

pakai la cab yang ada power jet..cam ktm

shahrul ™ berkata...

wuish,power sgt kot..nak bagi sedap naik ja..dulu pakai cab TS125..sedap gak

teh tarik berkata...

lelaki dan moto memmg cm to kan :D

budakijaupendek berkata...

hehe
sy tak kisah bawak motor laju,
cuma berhemah tu perlu.
sy guna scooter ego je.
haha

shahrul ™ berkata...

teh tarik : moto sejenis pengangkutan untuk g poli..kakaka..penting

budak hijau : ego terbaek..x payah guna gear..auto ja..haha

meaw berkata...

sekarang duk guna 125z,mesti orang ingat aku ni minah rempit kan?pehhhhhhhh!tapeeee,tunggu la kambinghini aku keluar,haha *kejam*

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

haha..mat rempit ke?hekhek

shahrul ™ berkata...

meaw : 125z kott...muhong ngat aihhh..haha

YUI : dak aihh..bukan mat rempit..hehe

PSP Komuniti Blogger

PSP Komuniti Blogger