Followers

1 Okt 2011

Tangkap Leleh Saturday~

Assalamualaikum~

arini sabtu..keja..boring..cemuih..bosan..
blablablabla@#$%!&#**@!
f * * k ! ! !

ok,aku merapu..
arini tetiba aku jadi lain macam...
aku bukak Fb..tengok mcm2 jenih orang ada..

sat,nak tanya ampa..terutamanya yang pompuan..
pompuan selalunya pandang apa kat laki?

a) Duit
b) Paras Rupa
c) Intelligent
d) Hati yang suci murni
e) Kesemuanya

Sbb kalo nak diikutkan,jawapan a,b,c,d,e tu memang tak ada la kat aku..
sian tak aku? hohoho

- duit manjang tak ada..maklum la,study lagi..mana nak mai duit..dok harapkan PTPTipu ja..
- rupa paras? errr,cute sikit ja dari rabbit..zZZzzzZZ
- Intelligent lak leh tahan la..tak la Noob sangat..leh la gak wat diploma..haha
- Hati yg suci..emmm,aku tak sepak kucing..kira hati suci laaa..

dunia sekarang duit,paras rupa,intelligent penting..
tak ada duit,nak makan apa?
tak ada paras rupa,tak apa..asalkan hati suci murni..
tak ada intelligent,keja apa pon tak leh..

ok,gambaq nie tak ada kaitan..tapi cute cangat..titew cukeww~

so,buat laki2 macam aku,tingkatkan usaha..majukan diri kita suma..supaya marka tak lari..

^_^

wassalamm~

2 ulasan:

ekabukanmakcikkau. berkata...

aku kalau laki tu seiras taylor lautner mmg kencang ahh aku ajak nikah muahahhaa

shahrul ™ berkata...

huhh..pantasss..haha

PSP Komuniti Blogger

PSP Komuniti Blogger