Followers

18 Okt 2011

What ??? Asma ??

Assalamualaikum..

hari nie selasa..semalam isnin..
semalam aku tak dapat update blog buruk nie...
sebab? sebab aku saket mata..
pagi semalam aku g klinik nak check mata..
pastu doktor kata mata aku just ketumbit sikit..
pastu aku batok,sesak nafas..doktor tu check dada ngn belakang aku..

Doktor Janggut  : Adik,tarik nafas dalam2..
Aku yang sihat : orait doktor..hmmmmppppppp...
Doktor Janggut : ok,hembusss...
Aku yang sihat : fuuuuuuuuuu....prooott..erk,sory doktor..
Doktor Janggut : takpa2,tapi perangai adik cukup celake..doktor suka..hihihi ( gelak gedik )
Aku yang sihat : alaa doktor nie..x cukew ar~
Doktor Janggut : adik sebenarnya ada lelah@asma..
Aku yang sihat : hahhh?? asma???

Doktor janggut nie la yg aku jumpa kat klinik~ hmm

Damnit~

aku sangka aku sihat,rupanya2 ada penyakit asma..
ramalanku tidak benar belaka-pepayung

Doktor Janggut  : Adik kena pakai Inhaler la camni..kalo adik nak cepat sembuh laaaa...
Aku yang suda tak sihat : Hmm,dalam wallet saya ada rm30 ja nie..doktor bagi ubat yang biasa2 da la..
Doktor Janggut : Ok2,saya bagi ubat penat..
Aku yang suda tak sihat : Trimas doktor janggut~


kesimpulannnya,aku bersyukur sebab tuhan sayangkan aku..dia uji aku ngn suma nie..
yang penting,aku nak cepat sembuh..aku nak bela kucing gebu..haha..

Wassalam~

2 ulasan:

Noor Fatin berkata...

org asma xleh dekat dgn kucing la. haha ayah sy dari kecik2 xbagi sy bela kucing sbb takot sy kena asma. hehehe

Dato' Sharul berkata...

fatin : tu la psl..nak bg cpt sembuh nie..nak bela kucing..bela byk9..haha..geram kt kucing

PSP Komuniti Blogger

PSP Komuniti Blogger