Followers

29 Sep 2011

Mood : nak terajang kepala~

da baca kan tajuk entry nie?

tu la yang aku rasa sekarang..

Woi,dok buat kuat apa??

aku bukannya pa..tadi punya cerita la...time lepas solat magrib..aku da setel solat da..bapak aku lak solat..aku time tu ngah nak makan..
tetiba talipon bapak aku bunyi..aku buat tak tau ja la...pa jadah kol senja2 nie..
tiga kali gak la mangkok tu talipon..
pastu tetiba bapak aku kuar bilik pastu dia maki aku..#@^$*@^*& (sensor ckit)
aku tergamam...
aku cakap kuat2 teros...WADEFAKKKKKK ! ! 

cute tak i bla marah? haha

yang kol tu tokey bapak aku..
aku bukan la nak jadi Racist ka apa..
Tokey bapak aku tu cina..
tau la dia cina..tak payah solat magrib..tp paham2 la..time senja2 nie..
suma orang pakat ngah solat..

aku bengang gilaaa..sampai nasik yang aku da bubuh tu,aku tuang dalam ricecooker balik..
teros takda mood..
nokharommm pnya olang...
aku gak jadi mangsa kena marah...

sapa2 ada volunteer nak jadi mangsa aku lak? hehe


p/s : mood lapaq lak..adehh

4 ulasan:

CikHoneyBee berkata...

alolor.. kecian nye kne maki free free.. sbr jew la ea. dah2.. g smbung mkn blik..kalo lyn marah pun, bukan kenyang.. kalo suda knyg nty,perasaan marah sure ilang :)

budakijaupendek berkata...

haha
chill bro...

Zetchi Henry berkata...

rehatkan minda
tenangkan hati
:D

shahrul ™ berkata...

CikHoneyBee : knyg perot,marah pon hilang..haha

Zetchi Henry : rehatkan minda ngn tidor..hehe

PSP Komuniti Blogger

PSP Komuniti Blogger