Followers

29 Sep 2011

The Most Weird Gadget~

assalamualaikum~

zaman sekarang nie,macam2 gadget pelik2 ada..
yg dibawah nie hanyalah contoh2..^_^

1. The world smallest Walkie Talkie

Merupakan Walkie Talkie yang terkecik di dunia (mungkin la kot..hehe )
Ukuran walkie talkie nie cuma 2 inci padu,tak termasuk ariel dia la..
da saiz dia kecik,amybe berat dia pon tak la berat sangat..
harga dia cuma 9.99 USD..


2. Public Toilet Survival Kit

kahkahkah..menda nie pon ada jugak..
nie ialah Kit untuk digunakan semasa di tandas awam ( kebanyakan tandas awam memang loya..yuckk )
dalam Kit nie disertakan pelapik tandas duduk,kain pengelap anti-septic 
dan sarung tangan getah pakai buang..


3. Weareble Tent

Sekali pandang,mesti ampa ingat nie semata2 baju hujan..tetttt,salah..nie 2 in 1..
baju hujan+khemah=baju khemah..tadaa..
Kepala boleh ditudung dan di zip...memang jadi khemah teros..
memang berguna nie..haha


4. Laser Scissor

haha..yang nie lagi berguna..dulu kecik2 kita mesti ada masalah gunting kertas tapi tak sama...
dengan ada nya gunting laser nie,mesti jadi straight line ja..
bebudak zaman sekarang pon tak payah susah2 da..



5. USB Finger Dancer
err,yang nie pelik..USB devices yang leh main time boring2..hehe..sesuai ngan pekerja opis yang boring..
leh main menari2 nie..


banyak lagi gadget yang pelik2..tak larat nak tulih la..haha

wassalammm..

7 ulasan:

CikHoneyBee berkata...

cool nye gadget ni.. hehe.cikhoneybee suka yg usb finger dnce.. mmg buhsan pun duduk2 tkde kerja

shahrul ™ berkata...

hehe..nnti nk tmbah lagi gadget yg pelik2

Zetchi Henry berkata...

nice lah
suka yg usb tuh'
mmg boleh ilangkan ngantok
(agaknya lah)
dlm kelas grammar!

shahrul ™ berkata...

haha..leh lawan ngn member sbelah highscore spa lagi tinggi..haha

Green Apple berkata...

no.2 tu bagus.. penting untuk kita bawa kemana2 bila nak guna tandas awam.

shahrul ™ berkata...

btol2..maklum la..tandas awam kita mmg terbaek...haha..yuck

budakijaupendek berkata...

suka baju khemah tu. hehe

PSP Komuniti Blogger

PSP Komuniti Blogger