Followers

14 Okt 2011

2011 Rugby World Cup || Awesome~


Selalunya org malaysia akan tertumpu kepada bola sepak..EPL,World Cup..
Tapi,bakal tiba 23 October nie,Final World Cup Rugby 2011 yang diadakan di New Zealand,
Home land kepada sukan Rugby..

Aku minat rugby tp tak berpeluang nak main sebab stamina tak kuat..hehe..
( ok,aku tipu..aku tak berani laa nak main sukan nie )

Bola rugby Brand Gilbert yg jadi bola rasmi untuk world cup

satu lagi yang menarik perhatian aku dalam sukan nie ialah HAKA..
sejenis tarian tradisional New Zealand yang melambangkan kekuatan...
memang nice la bro~



Team ALL BLACK New Zealand yang femes dan kuat~ tobat kuat baq hang


so,tu ja la aku nak cerita...aku malas arini ..banyak keja nak kena setel..

Wassalam~





Tiada ulasan:

PSP Komuniti Blogger

PSP Komuniti Blogger